!!!!!!!!!!!

Oprostite mi ali jedno vam nisam ispricala bilo je nedavno…kada sam bila "zaljunljena" u Edina…taj trac se u sekundama sirio malo mi je bilo krivo jer nisam bas  ludila za njim ali me nesto privracilo za njega neznam sta je tad bilo ali kako sam samo prolazila svi su mi govorili "dje si lala" (to je bio njegov nadimak) odjednom sam postala "popularnija" i ako su me prije svi znali ali nekako su se drugacije odnosili prema meni…a on se nekako smijao(tad nije bio siguran dali sam 100% ludila za njim jedino sto je cuo jeste od drugih pa…) a onda nezznam ni ja sta je bilo postalo je sve drugacije nije se vise onako smijao…bilo je nesto neznam dali je to bilo prije toga ili poslije (nezznam) ja sam mu slala porukice i one su se njemu svidjele…i jednom je odgovorio mi se onda dopisivali i onda je on tako saznao da ga stvarno volim i eto od tad se sve promjenilo(opet vam govorim nesto me privlaci za njega ali neznam sta je to) valjda ce sad posto jos malo pa pocetak skolske godine nesto se dogodi pa….ali ovaj put cim se nesto dogodi odma cu vam pricat….vi znate da vas ja volim…

116.jpgPUSA….

partykid
Hii :) Ja sam jedno komplikovano,zaljubljeno dijete u svom svijetu..Ponekad tuzna,ponekad sretna..Crna tempera zivota obojila mi je snove..Idem dalje,al sanjat cu ga ponovo..Raspukli komadici staklica prate me..U tamnoj noci..I nije neka zagonetka da svi mi smo samo obicni ljudi..Ljudi su ljudi sa ovog ili onog meredijana..

Komentariši